💕PĂ„fylld av finaste kollegor 😘

För mig Ă€r det vĂ€sentligt med kollegor som fyller pĂ„, bekrĂ€ftar, ifrĂ„gasĂ€tter och drar linjer framĂ„t... det gillar jag verkligen... nĂ€r jag jobbade pĂ„ Södertörns Högskola skrev jag ofta under rubriken - kompetenta kollegor - och dagen i vĂ„rt skolprojekt uppfyllde verkligen denna rubrik...  😘 Tusen tack...😘 sĂ„ kul att se er IRL, Emelie, Eva, Lotta och Malin 😘m.fl...
 
Men vi börjar inte dagen dĂ€r - nej, den började med att vi startade resan mot rekondfirman i Uppsala dĂ€r vi skulle lĂ€mna BMWn för ut- och invĂ€ndig tvĂ€tt och nĂ€r vi kom fram vid Ă„ttatiden, kollade representanten runt i och utanför bilen och fnyste och sa att hela bilen var full av hundhĂ„r (oops, vilken överraskning), det kommer att kosta minst 1000 till - ok kör pĂ„ det... men innan dagen var slut var kostnaden uppe i 5000 kronor, hm... dyrt att ha hund... absolut... 🚘
 
... sÄ vidare till ett viktigt möte pÄ jobbet om min framtid som lektor och medarbetare (kanske kompetent) de sista Ären (hua) innan jag drar mig nöjdsamt tillbaka som pensionÀr... (2033?)... om ens dÄ... 
 
SĂ„ smĂ„ningom blir det kvĂ€ller Ă€ven denna innehĂ„llsrika dag... och tĂ€nk vad mĂ€nniskor och kompetenta kollegor har beytt mycket för mig idag (och förstĂ„s gör varje dag), inte minst samtalet med kollegan i princip hela vĂ€gen pĂ„ tĂ„get till Stockholm ... 💕
 
Vackra vyer i Stockhom, saknar mina Stockhomsjobb, kanske frĂ€mst mitt fantastiska jobb pĂ„ Södertörns Högskola... tror nog det Ă€r det bĂ€sta jobb jag haft nĂ„gonsin... men sĂ„ lĂ„ngt bort... 😘
 
SĂ„ saknad och Ă€lskad, lilla Mejha, vad vi önskar att det var tid för dig att stanna i kenneln, men Ă€r sĂ„ tacksamma för bĂ€sta fodervĂ€rden... tack Marie för foto... 💕
 
 
 
Â