💕Kramar pĂ„ förskolan och dagar mot semester... đŸ„€

Nu börjar det nĂ€rma sig en hĂ€rlig tid i livet - semester och ledighet och Ă€ventyr i alla delar av landet, tĂ€vlingar med hundarna och avkoppling i HĂ€lsingland, hĂ€lsans land... 💕 och gissa om det blev extra bonus nĂ€r jag idag var sista dagen före semestern pĂ„ förskolan... kramar och kĂ€rlek haglade bokstavligt talat över mig... att slĂ€ppa rektorn till nya uppdrag var inget jag önskade, vĂ„rt samarbete har varit allt man kan önska och hans handledande förhĂ„llningssĂ€tt till sina medarbetar blir svĂ„rt att leva upp till, Ă€r en kĂ€nsla jag har, men sĂ„klart hoppas jag att jag har fel... 💕
 
Åker vidare mot GrĂ€nby köpcentrum för att förbereda resan mot Finland imorgon... en helg i strĂ„lande (och het) sol med hundar att döma, handlers att möta och kollegor att chatta med, ska bli sĂ„ trevligt... đŸ„€ vilken ynnest att fĂ„ resa vĂ€rlden runt och göra nĂ„got av det roligaste som finns... att döma och umgĂ„s med hĂ€rliga hundar... 😘
 
NÀr jag handlat allt jag behöver pÄ GrÀnby, allt frÄn hÄrspray i godkÀnt format till "alla" apoteksvaror. sÄ lÀmnade jag köpcentret med en massa ohandlade saker som jag hade behövt... (glömde)
 
NÄvÀl efter lite mer arbetspyssel, koll pÄ höstens scheman, promenad i vÀrmen (njutbart) sÄ var det lite stÀdning pÄ schemat, möblering av utemöbler, tar aldrig slut... men sÄ tillslut nöjdar vi en stund innan en spÀnnande TV-serie lockar och kudden vÀntar... 
 
Ett helt nytt sÀdesslag har sÄtts pÄ vÄra Àngar, tÀnk vad vi funderat, men sÄ blommade det och vi kunde ganska enkelt se vad det var - vet ni vilket?