đKramar pĂ„ förskolan och dagar mot semester... đ„
Nu börjar det nĂ€rma sig en hĂ€rlig tid i livet - semester och ledighet och Ă€ventyr i alla delar av landet, tĂ€vlingar med hundarna och avkoppling i HĂ€lsingland, hĂ€lsans land... đ och gissa om det blev extra bonus nĂ€r jag idag var sista dagen före semestern pĂ„ förskolan... kramar och kĂ€rlek haglade bokstavligt talat över mig... att slĂ€ppa rektorn till nya uppdrag var inget jag önskade, vĂ„rt samarbete har varit allt man kan önska och hans handledande förhĂ„llningssĂ€tt till sina medarbetar blir svĂ„rt att leva upp till, Ă€r en kĂ€nsla jag har, men sĂ„klart hoppas jag att jag har fel... đ
Â
Ă
ker vidare mot GrĂ€nby köpcentrum för att förbereda resan mot Finland imorgon... en helg i strĂ„lande (och het) sol med hundar att döma, handlers att möta och kollegor att chatta med, ska bli sĂ„ trevligt... đ„ vilken ynnest att fĂ„ resa vĂ€rlden runt och göra nĂ„got av det roligaste som finns... att döma och umgĂ„s med hĂ€rliga hundar... đ
Â
NÀr jag handlat allt jag behöver pÄ GrÀnby, allt frÄn hÄrspray i godkÀnt format till "alla" apoteksvaror. sÄ lÀmnade jag köpcentret med en massa ohandlade saker som jag hade behövt... (glömde)
Â
NĂ„vĂ€l efter lite mer arbetspyssel, koll pĂ„ höstens scheman, promenad i vĂ€rmen (njutbart) sĂ„ var det lite stĂ€dning pĂ„ schemat, möblering av utemöbler, tar aldrig slut... men sĂ„ tillslut nöjdar vi en stund innan en spĂ€nnande TV-serie lockar och kudden vĂ€ntar...Â
Â

Ett helt nytt sÀdesslag har sÄtts pÄ vÄra Àngar, tÀnk vad vi funderat, men sÄ blommade det och vi kunde ganska enkelt se vad det var - vet ni vilket?