💕Kramar på förskolan och dagar mot semester... 🥀

Nu börjar det närma sig en härlig tid i livet - semester och ledighet och äventyr i alla delar av landet, tävlingar med hundarna och avkoppling i Hälsingland, hälsans land... 💕 och gissa om det blev extra bonus när jag idag var sista dagen före semestern på förskolan... kramar och kärlek haglade bokstavligt talat över mig... att släppa rektorn till nya uppdrag var inget jag önskade, vårt samarbete har varit allt man kan önska och hans handledande förhållningssätt till sina medarbetar blir svårt att leva upp till, är en känsla jag har, men såklart hoppas jag att jag har fel... 💕
 
Åker vidare mot Gränby köpcentrum för att förbereda resan mot Finland imorgon... en helg i strålande (och het) sol med hundar att döma, handlers att möta och kollegor att chatta med, ska bli så trevligt... 🥀 vilken ynnest att få resa världen runt och göra något av det roligaste som finns... att döma och umgås med härliga hundar... 😘
 
När jag handlat allt jag behöver på Gränby, allt från hårspray i godkänt format till "alla" apoteksvaror. så lämnade jag köpcentret med en massa ohandlade saker som jag hade behövt... (glömde)
 
Nåväl efter lite mer arbetspyssel, koll på höstens scheman, promenad i värmen (njutbart) så var det lite städning på schemat, möblering av utemöbler, tar aldrig slut... men så tillslut nöjdar vi en stund innan en spännande TV-serie lockar och kudden väntar... 
 
Ett helt nytt sädesslag har såtts på våra ängar, tänk vad vi funderat, men så blommade det och vi kunde ganska enkelt se vad det var - vet ni vilket?