💕Påfylld av finaste kollegor 😘

För mig är det väsentligt med kollegor som fyller på, bekräftar, ifrågasätter och drar linjer framåt... det gillar jag verkligen... när jag jobbade på Södertörns Högskola skrev jag ofta under rubriken - kompetenta kollegor - och dagen i vårt skolprojekt uppfyllde verkligen denna rubrik...  😘 Tusen tack...😘 så kul att se er IRL, Emelie, Eva, Lotta och Malin 😘m.fl...
 
Men vi börjar inte dagen där - nej, den började med att vi startade resan mot rekondfirman i Uppsala där vi skulle lämna BMWn för ut- och invändig tvätt och när vi kom fram vid åttatiden, kollade representanten runt i och utanför bilen och fnyste och sa att hela bilen var full av hundhår (oops, vilken överraskning), det kommer att kosta minst 1000 till - ok kör på det... men innan dagen var slut var kostnaden uppe i 5000 kronor, hm... dyrt att ha hund... absolut... 🚘
 
... så vidare till ett viktigt möte på jobbet om min framtid som lektor och medarbetare (kanske kompetent) de sista åren (hua) innan jag drar mig nöjdsamt tillbaka som pensionär... (2033?)... om ens då... 
 
Så småningom blir det kväller även denna innehållsrika dag... och tänk vad människor och kompetenta kollegor har beytt mycket för mig idag (och förstås gör varje dag), inte minst samtalet med kollegan i princip hela vägen på tåget till Stockholm ... 💕
 
Vackra vyer i Stockhom, saknar mina Stockhomsjobb, kanske främst mitt fantastiska jobb på Södertörns Högskola... tror nog det är det bästa jobb jag haft någonsin... men så långt bort... 😘
 
Så saknad och älskad, lilla Mejha, vad vi önskar att det var tid för dig att stanna i kenneln, men är så tacksamma för bästa fodervärden... tack Marie för foto... 💕